Så länge sedan igen.....

jaha,,då var jag kass på detta med att blogga igen. Har tagit bort mitt lösenord nu. Anledningen håller jag för mig själv.

Mitt liv rullar på, har så sjukt mycket att göra. Packa, renovera, jobba och samtidigt försöka vara lite social med mina nära. Men nu är det bara 3 veckor kvar till flyttlaset går, och efter det så kan man återgå till sitt liv. Huset börjar bli någorlunda färdigt nu, allt är målat och fixat, det som är kvar nu är köket, golvet, lister och innedörrar, så det hoppas jag på ska bli fixat nu i helgen. ska se om jag kan bjuda på lite bilder, om inte datorn är för seg.

 sovrummet före.   sovrummet efter, fast utan golv och dörr.

 skorstenen före,  Jag knackar puts en hel dag  efter 6 timmar.

 färdigt resultat. Det kommer att bli supersnyggt när det är helt klart, eller vad tror ni?

Skulle igentligen ladda in fler renoveringsbilder, men jag tycker att det är för drygt. Undrar åter igen om det bara är jag som tycker att detär fruktansvärt segt att ladda in bilder.

För övrigt så händer det en massa, vi har firat både jul och nyår ( såklart). Julafton började med jobb för min del, och sedan hem till mamma och pappa och fira lite. Och det gick ganska smärtfritt förutom en rejällt uppskruvad 3-åring.
 Nero öppnar julklappar.

Måste förresten också visa bilder från luciatåget på dagis då Nero var en sockerbagare.
 söt va?

Sedan firades det nya året in tillsamans med fam Lundberg och fam Örjvindsson( hoppas det blev rätt stavat)
En underbar nyår, med god mat och gott sällskap. Det var riktigt skönt och mysigt och barnen lekte superfint tillsamans.
   Gott nytt 2009.

Annars är det som sagt bara bygge och packning och jobb som sker.
Om ca 2 timmar är det dax att åka till ikea och hämta hem den nya soffan, hade sån tur, hittade drömsoffan, supersnygg, bra pris osv, och så fanns det bara en kvar, så den fick jag reservera till idag.

Nä,,nu måste jag fortsätta att packa och fixa här hemma, får ett "skräp" släp imorgon, så måste sätta fart nu.
puss å kram på alla söta

Kommentarer
Postat av: Miian

oh kommer bli sååå fint,längtar tills det är kaffeklart!!!!!

Koncentrera dej på hus flytt och annat jag finns alltid kvar ;)

PÖSS

ÖJvindsson heter dom förresten ;)

2009-01-09 @ 22:30:17
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Anna Å

kommer bli skitfint!!!

är kul å hålla på när man ser resultat också!

sköt om er!

kram

2009-01-10 @ 10:46:02
URL: http://annaaklinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0