överkörd av en rullstol.

igår lyckade jag med något som jag nog är den ända i världen som klarat. Jag har kört över mig själv med en rullstol.

Jag skulle köra ut en "kund" på balkongen på jobbet och backade ut med rullstolen, och snubblade till och ramlade, och samtidigt som jag ramlade drog jag hela rullstolen över mig, så att jag hamnade under rullstolen.

De ni,,har ni varit med om det nångång..lite blåmärken fick jag allt, både på benen och ena skinkan...ajaj....

Igår åkte vi ut en sväng till huset och skulle se hur långt bygget har kommit, nu har köket börjats bygga upp och allt golv är lagt. Var tvungen att inviga min nya mössa eftersom att det var superkallt ute, jag hatar igentligen att ha mössa på mig, men jag tyckte att jag passade bra i denna, fram tills jag fick den dumma ideen att klippa lugg. Då satt den inte alls lika bra.
 Vad tycker ni????

Och nu när datorn äntligen samarbetar så ska jag lägga upp de senaste bilderna från renoveringen.









Lyckades att få med en liten smurf på alla bilderna, haha, och smurfen för avsluta för idag.


I

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt smurf ha ha :) speciellt på sista bilden! lite svårt å se om köket blir bra men du får lägga in en bild sen när det e klart! förstår inte hur du lyckades köra över dej själv med en rullstol!! tror faktiskt också att du e den enda i världen som gjort det... kram!

2009-01-16 @ 18:17:18
URL: http://mirandablixt.blogspot.com
Postat av: Linda

hahaha nej du det har jag då aldrig lyckats med och jag har aldrig hört någon annan göra det heller haha

Antar att du är ensam om det =)

Va nöjd han verkar vara på sista bilden din lilla smurf =) Gullunge!!

2009-01-17 @ 14:08:50
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: Pernilla :)

Hej gumman!

Det kommer ju bli jätte fint i nya huset :)

Hahaha älskar bilden du målat!

Hur lyckas du? ;)

Saknar dig som bara den ska du veta!

Måste ringas nån dag snart :)



Puss&Kram på er!

2009-01-20 @ 09:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0