living in a KAOS...

Just så känns det som,,desto mer jag packar desto mer kaos blir det.
Dagen idag började med frukost och sedan lite slapp. Hade lovat Nero att vi skulle göra något roligt, eftersom att det har inte blivit så mycket sånt för honom den senaste tiden, med husrenovering och packande, och denna veckan har han inte varit på dagis alls, så gissa vem som klättrar på väggarna här.
Vi  ville gärna ha med oss Miia och Lowa, men Miia var lite osäker, men efter en stund fick jag ett sms att dom också ville hänga på.
Så vi började packa ihop oss, för vi var tvugna att köra in sväng till hässleholm, och lämna tillbax en bäddmadrass och kolla in vad elektrikern gjorde i huset och hur långt dom hade kommit.  Sen en tur till Mcdonalds och käkade lunch. Nero fick bestämma vad vi skulle äta, och det blev hamburgare,,men han ville tvunget ha sallad i den. Så vi han bara fram till disken då han började vråla---sallad!!!!!! haha...Sen skulle han berätta för alla han såg att vi skulle till badhuset.

Fotade lite bilder på nero på mcdonalds, men tyvärr han han blivit värsta fjanten så fort kameran kommer fram, har inte många " normala" bilder på honom från de senaste månaderna.

   

omygood vad det var segt att ladda upp bilder idag...
Skulle igentligen ha lagt in bilder på mitt kaos här hemma, men det får vänta, för nu måste jag kaosa lite till......


Kommentarer
Postat av: Miian

hehe muppkort ;)

Nej jag reder mig såklart så sett när Jonas är iväg,men ensamheten är så jääävla dryg.

Måtte det gå undan.

Kram och tack för ida.

Han däckade väl gott ikväll??

2009-01-21 @ 21:40:09
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Pernilla :)

Vilken knasunge :) Rolig e han i alla fall :D

Hur går det med huset o sånt!!

JAG VILL HA UPPDATERNING TACK ;) hehe

Saknar dig gumman!



Pusspuss

2009-02-04 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0