Gäsp.....

Är supertrött idag. Ska jobba kväll idag och sen är jag ledig i två dagar. Har iof redan varit " ledig" i fyra dagar nu, var sjuk i fredags, och ledig lör, sön, och sedan hemma igår och vabbade. Men i dag är det dax. Längtar något enormt nu till jag börjar i Önnestad igen. Ångrar att jag gick med på att stanna till sista februari...men men,,,det är ju inte så många dagar i februari......Jag fyller förresten år i februari ju.....

I helgen smäller det, då är det dax för flytt.. Så som vi har slitit de senaste 2 månaderna, men fy fan vad snyggt det blir i huset. Sovrummet är helt klart nu och köket är också färdigt. Lite småskaer kvar som handtag och hyllplan kvar bara. Sen måste vi städa hela huset.

Här hemma består de lediga dagarna enbart av packning och utresning. Mina flyttlåder tog slut igår, så det var bara att bege sig iväg och handla nya. Köpte 10 st för 199kr på harald nyborg *dyrt*, och skulle lasta in dom i bilen, men tyvärr fick dom inte plats i min bil, fattades typ 2 cm, för att få in dom ( ouppfällda), så jag stod på pakeringen och fick värsta vansinneutbrotten för att jag inte fick in dom. Men tillslut lyckades jag få in 8 st i bagagen, och så fick jag fälla upp 2 st som jag fick placera i baksätet och en i framsätet.

 sovrummet före

 sovrummet klart,

 Supersnyggt va? det är ekparkett under pappet på golvet.

 kom ni ihåg detta?

 Fast nu är alla luckor och kakel uppe....

Måste visa ena väggen i köket oxå.......
 Pappa tapetserar.....

nä...nu är det dax att fortsätta röja och packa här.............

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer att bli super snyggt hemma hos er =)

Gillar sovrummet skarpt =)



Ja visst är det tråkigt att det blir som det blir..

Men som sagt, man lär sig av sina misstag hmm..



Kram!

2009-01-20 @ 15:47:59
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: Anna Å

wow... helt sjukt snyggt!!!

fan va kul!!

sköt om er!

kram

2009-01-23 @ 18:12:42
URL: http://annaaklinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0