back in business..

Efter 9 dagars ledighet var det dax igår igen för att jobba*drygt*...Har faktiskt inte riktigt tid att jobba just nu. Jobbade dag tur igår och idag är det kvällspass. Så om exakt 1 timme så börjar jag, sitter och förberder mig med kaffe och nytvättat hår. Har äntligen handlat mitt favvoshampoo och balsam, så nu är det som vanligt igen...Gud, vilket i-landsproblem.

Ska förresten börja i Önnestad igen den 1:A mars. Längtar faktiskt.

Igår hade jag skräp-släpet här, och lyckades faktiskt rensa ut i förådet ordentligt. Sedan lyckades jag däcka på soffan tills M kom, vaknade vid 21 tiden och det var bara till att gå och lägga sig i sängen och titta klart på världens absolut sämsta film, jag sett på länge shark in venice....Titta inte på den!!!!!!

Idag har det varit projekt sovrum, fy fan hur mycket skit man samlar på sig, hoppas nu detta samboskapet jag ska ingå kommer att funka, för jag är absolut inte sugen på att flytta på mycket länge...........

nä,,får väl börja att förbereda mig lite för jobbet nu...........hoppas ni alla får en underbar söndag. själv är det som sagt jobb, och sen ledig i 2 dagar.................

Kommentarer
Postat av: Miian

hahaha måste va mitt affro hon fått ;);)

Hör av er imorgon,eventuellt får vi ta dejten hemma hos er,men det brukar du tycka e bättre väl?

Vi kan ju se när ni e klara :)

Kramkramkram

2009-01-11 @ 13:52:59
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack! Det hoppas jag också att det gör..

Vilken fin klänning!

Kram

2009-01-11 @ 16:31:26
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: Björn

hejsan mia!!

jodå, hon är LIKA tokig!! det r riktigt BALL

Tack för att du läser bloggen...

Kram/B

2009-01-12 @ 10:45:28
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0