idag...

Jaha, åter en tröttsam dag hemma. På söndag ska jag börja jobba i Önnestad igen, ska bli så underbart skönt.

Idag ska jag utforska min nya stad tänkte jag. Jag ska packa ner Nero i en vagn, och ta en promenad in till city.
Har ju fått en massa presentkort både i julklapp och i födelsedagspresent. Får se om det blir några fynd idag.

Idag är det lite vårkänsladag, solen skiner och fåglarna kvittrar, ska bli underbart att komma ut en sväng.

uppdaterar senare om jag lyckats fynda något, om det är någon som är intresserad.

puss å kram så länge.

Kommentarer
Postat av: jennie

jag är intresserad :) hittade du något? jag vill jätte gärna komma och hälsa på dig snart. vi börjar så sakta bli friska nu... När är su ledig nästa gång? för då kan ju vi komma och hälsa på er. Jag är så nyfiken. kram kram

2009-03-01 @ 22:49:54
Postat av: Isse

Tack:-)

Allt fint med oss förutom att jag bara hinner hälften av vad jag vill;-) Men så är det väl att vara mamma.

Kram

2009-03-24 @ 13:48:25
URL: http://malmmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0