Sista dagen.

Jepps, idag är det sista dagen jag ska jobba i Önnestad. Känns väldigt sorgligt fast det är mitt eget val. Men det är ju enbart pga ekonomin. Blir lite sur ibland att detta ska behöva hända. Att man ska sluta på ett jobb man älskar för att man inte har råd att jobba där. För jäkligt. Men det ska nog gå bra inne på c-borg. Har ju jobbat där innan, ser ifram emot nästa lön, för den borde ju bli bättre.

Denna helgen kommer favvis Pernilla till Kristianstad. Så vi ska träffas en sväng, ska bli så kul, har inte träffat henne sen i augusti. Nero ska va med sin pappa hela helgen och jag är ledig.

Denna veckan har mest bestått i jobb. Var och gick bredvid på c-borg i måndes och blev varmt välkomnad. Sen efter jobbet drog vi ut till Degeberga och firade Elli som fyllde 1 år. Inte klokt vad tiden går fort. Tänk om 2 månader fyller Lowa 1. Inte klokt.

Igår var jag ledig och det var värsta höststormen, men snöblandat regn och blåst osv, man blev rent deprimerad så fort man tittade ut. Miia och Lowa var här igår och min lillasyster fotade barnen med sin fina kamera. Det blev många underbara bilder. Ca 700 st. Jag fick agera strålkastare med hjälp av hall-lampan. Bjuder på några bilder av Nero.









Så där, det var allt för idag. Ska gå och rensa fram lite höstkläder från garderoben nu....Ha en underbar dag alla glad....

Kommentarer
Postat av: Anna

sikken sötis till son du har!!

Trevlig helg!

Kram

2008-10-31 @ 16:10:50
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Linda

Va söt han va =) fräsig frilla!



Trevlig helg!

2008-11-01 @ 13:50:32
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0