Operation och massa kärlek

Gud vilken underbar kille jag har hittat. Blir mer och mer kär i honom för varje dag. Trodde inte att man kunde ha sådana känslor för någon igen. Denna känslan är så underbar.

Det har varit en väldigt lång vecka och mycket har hänt.
Jag fick en sk hårsäcksinflammation/böld på en väldigt intimt ställe. Så i onsdagskväll fick jag feber och värk i hela kroppen och hade sjukt ont där nere. I torsdags började dagen med en svimmningsattack pga smärta, funderade redan då på att ringa doktorn och få en akut-tid, men det känndes på nåt sätt lite löjligt. Så torsdagen spenderades hemma i soffan. Senare på kvällen kom Micke och tog hand om mig och mina smärtor, och då hade jag typ svimmat tre gånger under dagen, vi gick och la oss och vid 4 på morogon vaknade jag av värsta yrslen och hjärtklappningen, och Micke blev helt nojjig och ringde sjukvårdsupplysningen, där dom tyckte att jag skulle åka in akut, så det blev till att stiga upp och bege sig in till akuten, men när vi väl kom in där så blev jag bara hemskickad efter att ha fått böna och be om en bedövnings-salva ( som inte hjälpte), Men dom tyckte att jag skulle ringa min vårdcentral istället. Så vi åkte hem igen och väntade på att klockan skule bli 8 så jag kunde få en tid, så 9.45 fick jag en akut-tid och kom till min doktor, och när hon skulle känna och trycka så svimmade jag och tappade andan ännu en gång pga smärta, så hon skickade en akutremiss till kirurgen. Så åter körde vi till akuten där jag tillslut fick en säng och ett rum och maaassa morfin. Tillslut fick jag en akut operation med nödsövning och allt. Vaknade efter ca 5 timmar ganska yr i huvet. Har fortfarande massa ont men långt ifrån som jag hade innan. Fick en massa värktabletter med mig hem och en sjukskrivning på en vecka....

Men det har även varit lite roligt också, Micke har varit här och tagit hand om mig hela helgen. Världens underbaraste. Han behandlar mig verkligen som en prinsessa. Har aldrig varit med om denna sortens kärlek. Så underbart.......
Lovade lite semesterbilder så ska försöka orka lägga in dom. För jäkligt att det ska vara så segt att lägga in bilder här..

 Utsikten från balkongen
 Kolla in överarmarna!!
 jag på Elafonissos
 Vår fina bil vi hyrde
 slappar vid poolen....

och detta får avsluta bilderna, orkar inte ladda upp fler......
puss å kram på alla söta

Kommentarer
Postat av: Frida

Välkommen hem från semestern er! Hoppas du snart är bättre - Låter inget vidare. Skönt och höra killen din tar hand om daj! Ser riktigt härligt ut på bilderna - Det var du verkligen värd.. Var rädd om daj - Kramis

2008-10-14 @ 23:58:14
URL: http://fridissen.webblogg.se/
Postat av: tinkerbellan

vilken snygging till man.. Kärlek kommer in i ens liv när man minst anar det.. Kommer ihåg när jag stod o väntade på att hoppa framför ett tåg pga en kärlek jag hade förr.. några månader senare kom mattias in i mitt liv..

2008-10-31 @ 13:58:23
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0