Dax att jobba idag.

Jaha, då var det dax att börja jobba igen efter 1 och en halv veckas sjukskrivning. Såret har inte riktigt läkt än, men det skulle ta ca 3-4 veckor, och så länge kan man ju inte vara hemma. Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli dax.

Helgen har varit helt underbar, M har varit här hela helgen och jag har varit barnledig. Nero har spenderat helgen med sin pappa *kryzz i taket*
I fredags tog vi det bara lugnt och hyrde en film och somnade i soffan. I lördags samlade vi ihop en massa skräp här hemma och lastade bilen och körde till Snårarp och slängde, sen körde M till cheapy och handlade färg och började renovera mitt gäst/skräprum. Jag fogade fönster. Det blev så fint. Sedan på kvällen var vi hos Miian och Jonas på parmiddag. Så trevligt...God middag och gott vin och goda vänner.

I söndags så körde vi ut till Hässleholm och kollade in huset och hälsade på M:s föräldrar. Har kanske inte skrivit så mycket om det men M håller på idag att budar på ett hus, så i eftermiddag får han besked. Och blir det så att han får huset ska har vi pratat om att jag ska flytta in. Men man får se vad som händer.

I går var jag ute och hälsade på Jennie med familj och nytillskottet Vidar. Så söt och så liten. Man hade ju nästan glömt hur små dom är.....

Bjuder idag enbart på en het bild på mig själv *ego*,,,sen är det dax att bege sig till jobbet.

  puss puss alla söta

Kommentarer
Postat av: Miian

okej du kan ju höra av dej om hur det går med huset.

Learning Chair är nån ny sak med en stol man sitter på typ,e de sån du med menar?

kramen

2008-10-21 @ 15:06:19
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0