seeeg idag..

Är väldigt trött och sleten idag. Ska jobba kväll idag, och dagtur imorgon. På söndag ska vi åka in till stauen och gå på julskyltning. Sen på måndag börjar allvaret. Då är det dax för hus och alls som det hör till.....nervös.

sitter och funderar på om jag ska börja göra lite julfint här. Är det dax??? När ska man igentligen börja julpynta?
Kanske ta tag i städningen och iallafall sätta upp nån stake el nåt.

Idag ska jag på samtal hos chefen. Ska " sladdra" på en arbetskamrat......usch! det är första gången någonsin som jag gör det. Men det funkar inte med en person på mitt jobb och jag vet att det är min skyldighet att berätta det för chefen. Jag mår verkligen dåligt över detta. För det är väldigt jobbigt att jobba med såna personer. Det handlar om bemötandet mot vårdtagarna. men,men,,det ska väl gå bra hoppas jag.

nä,,nu får jag väl ta tag i städningen och julpynta iallafall lite. Hade förresten kul att få iallafall lite kommentarer, för jag enligt statestiken är det många som läser....

ha det bra alla söta................

 Nero förra julafton...

Kommentarer
Postat av: Miian

Jasssså?

Vad kan de va?nyfiken

Gumman det handlar inte om att skvallra,handlar om att ha sin egna rygg fri och att stå upp och visa att man inte accepterar att människor behandlas illa och minst de som man jobbar för.

Kommer gå galant!

2008-11-28 @ 10:21:28
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför kan inte vi se den statistiken? jag tycker du gör rätt som "skvallrar" - det visar att du e vuxen & tar ditt jobb på allvar. frågar du mej när man julpyntar så gjorde jag det för 1½ sen ha ha! kram

2008-11-28 @ 22:09:43
URL: http://[email protected]
Postat av: miranda

1½ VECKA sen ska det va ouups

2008-11-28 @ 22:10:39
Postat av: jennie

hej gumman. Ja Vidar växer massor. Herregud vad kul att ni äntligen fått ett hus. Grattis gumman. Lova att vi får komma och hälsa på er så fort ni kommit tillrätta. VAd i herrans namn ska Ronny göra på grönland? kanske skönt att få honom strandad på en ö långt bort ha ha ha. massa kramar från mig och familjen

2008-11-28 @ 23:03:49
URL: http://mammajennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0