Helgen osv.....

Har varit barnfri hela helgen, så det var till att mysa och njuta. Jag jobbade min sista kväll i Önnestad i fredags, det gick super, men det var lite sorgligt när jag berättade för mina "kunder" att jag skulle sluta. Sen hemma och tittade på den omtalade Mamma Mia. Alla säger att den filmen är såå magisk och känslofull,,,men fy sören, säger jag. Det är nog en av de absolut sämsta filmerna jag någonsin har sett. Dåliga skådisprestationer och så överdriven, nästan pinsam. Med tanke på de stora skådisarna i filmen, så fattar jag inte på hur de kunnde ställa upp på en sån kass film. Nä,,gud vad jag blev besviken...det blir många minus-----------------.

I lördes var jag ute med Penilla och Pierre en sväng på banken. Mycket trevligt. Men åkte hem tidigt. Jag tog bussen ut till Åhus, och sedan taxi till Yngsjö där M hade  eldat på en underbar brasa, där jag slängde mig för att njuta av värmen. Och framför den spenderades hela söndagen, till det var dax at hämta hem min lillprins. Tror sen jag gick och la mig vid 21-tiden.
Och idag har jag jobbat min första dag på challan, det gick bra, men fy så sleten jag är. Är ju inte riktigt van vid att spendera en hel dag inomhus, men det flöt på bra.
Just nu sitter jag i soffan och tittar på bolibompa, och imorgon är det dax för husvisning. 2 st. Så jag återkommer imorogon om mer information.
pussåkram alla sötisar

Kommentarer
Postat av: Pernilla :)

Ja det var mycket trevligt i Lördags :)

Längtar tills den 15 nästa lördag för du ska med då??

Hoppas det!

Saknar ju dig vet du! :D



Puss puss på dig o Nero!

2008-11-07 @ 14:56:55
Postat av: Pernilla :)

Glømde ju Lycka till i husletandet!



Lycka Till!

2008-11-07 @ 14:57:49
Postat av: Anonym

nu vill jag gärna veta hur det gick med husvisningen! :-)

2008-11-20 @ 08:49:05
URL: http://mirandablixt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0