då var det dax igen.

gud vad jag är kass på detta bloggandet. Jag som ville vara duktig och skriva ofta och så,,,,,meen, det är ju ingen rumba...( citat från tony irwing) haha...försökte iallafall skämta till det.

Idag är jag hemma och vabar. Den är nu tredje gången på tre veckor som Nero är förstoppad. Fattar inte varför han blir det. Ska man behöva ge minilax vid varje bajstillfälle? Har varit hos doktorn, men där får man ju med mycket hjälp..suck!  Så nu är mjölk och vitt bröd uteslutet här hemma för lilla mr, och så får vi börja varje morgon med en sup lactolos.

Annars så är min bil inne på verkstaden pga ett lustigt knackande ljud när man bromsar. Har mått så sjukt dåligt över detta pga kostnader på bilmeck, men idag ringde meckaren och meddelade att det bara hade kommit in skit i aps-bromsen....så notan slutade på 300 kr...underbart. Jag hade räcknat på en ca 2000 och uppåt.

Förra veckan var jag ute på bra vibrationer på yllan tillsamans med Önnestad. Hade förfest här hemma och sören vad full jag blev. Det var inte meningen men jag lyckades tragga på ganska bra, och förhoppningsvis gjorde jag inte bort mig för mycket. Men jag lyckades iallafall elda upp en servett mitt på bordet ..
 kvällen outfit....

jaha,,sen så var det ju detta med huset. M har ju köpt ett hus nu, så vi får tillträde den 1 december. Så vi planerar en inflytt den 1 februari. Huset ska ju renoveras först och lite så. Det ska bli så underbart att få flytta in i hus. Men jag längtar inte så mycket efter att börja rensa och packa här inne. Jag har iallafall fått min lägenhet uthyrd, så det problemet är iallafall klart. Jag la in annons på blocket förra måndagen och efter 2 timmar började det ringa. Jag tror att det var ca 50 personer som ringde. Men tillslut så hade jag 10 st på visning här. Så nu är det också klart. På måndag ska vi åka till huset och mäta och betämma lite vilka väggar och så som ska bort. Ska bli super spännande. Jag lovar att jag ska blogga om hela renoveringen med bilder när det är dax....

nä,,nu måste jag ta tag i mitt liv lite. Nero har däckat på soffan och jag måste ragga upp någon så jag kan ta mig iväg och hämta hem min bil, sen ska jag samla lite vuxenpoäng och gå på föräldramöte på dagis ikväll..
see ya later alligator..............

Kommentarer
Postat av: Miian

men stackars MR liten som e hård i buken :(

Här är en till som efter flera dagars ränneskita verkar ha liiiite problem,jääävla va hon kryster nu.

Haha.

Hoppas Nero är bättre,får ses snart.sköööönt bilen e fixad!

2008-11-28 @ 10:23:45
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0