Massa massa jobb

har jättmycket att skriva om vår renovering, och har en massa före, efter bilder, men min dator strejkar ordentligt idag, sege AB,,,,Fattar fortfarnade inte varför det ska ta sån jäkla tid att ladda in bilder. Har ni också såna problem????

För övrigt så är jag något så enormt kär i M. Det är helt sjukt hur det kan pirra ikroppen varje gång jag tittar på honom. Jag har väntat väldigt länge på att få känna dessa känslor igen, och jag trode faktiskt inte att dom skulle komma. Jag trodde inte att man kunde vara så här kär i någon igen. Jag är så sjukt lycklig, denna känslan är så underbar.

nej, nu är det dax för lite Greys anatomi.

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad jag är glad för din skull mia. Kul att du äntligen får lite medvind. Tänkte passa på att hälsa en riktigt god jul. Vi ses kanske ute på juldgane. tro att jag ska ut då blir i så fall T-baren. massa kramar

2008-12-11 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0