Huset.

Sådär ja, då var det igång. Körde ut till huset i torsdeskväll i snöyran. Vi skulle väl mest bara gå igenom huset och renoveringen en sista gång. Men det slutade med att vi började riva ut allt golv i källaren. Fy sören vad det luktade. I "hallen" i källaren hade det varit en vattenläcka för några år sedan, så under plastmattan så hade spånskivorna ruttnat ordentligt. Så efter några timmar hade vi dragit ut allt det ruttna och skrapat bort det. Så nu hoppas vi på en bättre källardoft.

 källarhallen förre uppbrytet.

 Efter uppbrytet. Allt det mörka är spånplattorna som har ruttnat.

 Snyggt va?

 Det underbara köket *not*...det ska rivas ut och ett helt nytt ska in.

Nej, orkar inte ladda in fler bilder just nu, kan inte förstå varför det ska vara så segt att ladda in bilder här.
Idag är jag ledig så jag ska först till bibblan och låna en bok, ska ju spela piano på vår julfest på jobbet, så jag måste ragga upp lite julsånger. Sen kommer lillasyster hit och passar Nero så jag kan köra ut till huset och riva ner lite tapeter och sånt.
Ni får alla ha en underbar dag.......pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anna Å

mycket jobb men kul när det är klart!

kram

2008-12-07 @ 19:47:29
URL: http://annaaklinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, vilket projekt! men du verkar ju ha en bra stil när det gäller inredning så jag e säker på att det kommer bli superfint i slutändan! kram

2008-12-09 @ 21:19:57
URL: http://mirandablixt.blogspot.com
Postat av: Pernilla :)

Guv vad skoj för er :)

Måste få se huset nu när jag kommer hem!

Längtar efter dig o Nero! :)



Puss&Kram på er :)

2008-12-10 @ 13:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0